Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Malin - 17 oktober 2015 13:34

Försökte ta sovmorgon i morse då det är helg... Lyckas inte så bra med det men klev upp kl 8,30 i morse...

Vad har hänt än så länge? Jag satte mig och skrev ett schema till mig i morse som jag ska redovisa för min terapeut på Måndag, hoppas det blir godkänt iallafall... 


Annars i förmiddag var jag och städade hela övervåningen i aktiveringen som tog 1 timme...

Maten är aldrigvarm tycker jag när man får den vilket resulterar i att man fryser om man inte fått något varmt i sig...  Så nu blir det en kopp varm choklad med grädde i för värma upp varje mm av min kropp..



Lär inte hända så mycket annars i dag... Ska se om jag orkar gå upp till aktiveringen ikväll och måla några tavlor jag tänkte sätta upp på mitt rum....


Tror det blir en slappe dag i dag.. Ska leta upp någon bra film på nätet och kryp ner under mitt duntäcke..

Presentation

Tjohek.. En sprallig 26årig tjej med humorn i behåll... Delar med mig om allt och ingenting... Så stanna kvar och läs och komentera men inget måste 😂

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards